مدت مدیدی است که سایتهای گوناگون خرید و فروش اینترنتی در کشور ما راه اندازی شده است که همگی طرح و اسلوب کم و بیش یکسانی دارند. در این میان آنچه بیش از همه محسوس بود فقدان طرح و ایده ای نو و ابتکاری بر اساس نیاز و سلیقه مشتری و کاربر بود.
اینکه مراجعه کننده به سایت بتواند به صورت تعاملی با سایت در ارتباط باشد و یا بتواند در روند خرید و فروش کالا دخیل باشد عاملی بود که تمامی سایتهای موجود از فقدان آن رنج می بردند. از سوی دیگر عدم توجه به نیاز واقعی مشتری نقطه ضعف دیگر این سایتهاست. برای مثال همه افراد کالاهای کارکرده فراوانی در منزل دارند که به دنبال راهی برای فروش و یا حتی خلاصی از شر آن هستند اما تاکنون توجهی به این مساله در سایتهای خرید و فروش نشده است!...